Wszystko o silniku, układzie chłodzenia, układzie wydechowym
-
domel-mz251
- Posty: 168
- Rejestracja: 02 sty 2012, 17:24
- Auto: VW Passat B2
- Rok produkcji: 1987
- silnik: 1.6TD 70KM
- Gadu-Gadu: 0
- Lokalizacja: Tczew
Post
autor: domel-mz251 » 11 lut 2012, 20:57
-
GSKoniu
- Posty: 176
- Rejestracja: 02 sty 2012, 17:07
- Auto: VW Passat B2
- Rok produkcji: 1987
- silnik: 1.6D 54KM
- Gadu-Gadu: 3819607
- Skype: koniu_driver2
- Lokalizacja: Słupsk
Post
autor: GSKoniu » 11 lut 2012, 23:30
Dobry pomysł ja puki co korzystam z podgrzewacza stacjonarnego
![Obrazek](http://img808.imageshack.us/img808/8753/zdjcie0043ew.jpg)
Ale jak to kręcić gwintem?
![Obrazek](http://img594.imageshack.us/img594/6733/passatinprogress.jpg)
-
cap2121
- Posty: 38
- Rejestracja: 03 sty 2012, 19:48
- Auto: VW Passat B2
- Rok produkcji: 1983
- silnik: 1.6D 54KM
- Gadu-Gadu: 3700338
- Lokalizacja: Przerośl-->Suwałki
Post
autor: cap2121 » 12 lut 2012, 1:20
Gdzieś się wala u nie taki wymiennik ciepła z sharana, może też oś takiego zrobię, a czy sprawdziło się by to aby jeździć na oleju, bo słyszałem że też trzeba mieć podgrzewać a i czy on w mrozach daje radę ogrzać paliwo, ja na zimę mam trochę inny patent jutro dam zdjęcie
-
domel-mz251
- Posty: 168
- Rejestracja: 02 sty 2012, 17:24
- Auto: VW Passat B2
- Rok produkcji: 1987
- silnik: 1.6TD 70KM
- Gadu-Gadu: 0
- Lokalizacja: Tczew
Post
autor: domel-mz251 » 12 lut 2012, 9:13
GSKoniu pisze:Dobry pomysł ja puki co korzystam z podgrzewacza stacjonarnego
![Puszcza oko ;)](./images/smilies/icon_e_wink.gif)
Gdybym nie miał takiego podgrzewacza to na twoim miejscu bym owinął parę zwojów jakiejś rurki w okół rury wydechowej i puścił wym przewód co dochodzi do filtra - już widziałem tak i niby się sprawdza
-
Tre91
- Posty: 9
- Rejestracja: 04 lut 2012, 1:27
- Auto: VW Passat B2
- Rok produkcji: 1987
- silnik: 1.6TD 70KM
- Gadu-Gadu: 0
- Lokalizacja: Gdańsk
Post
autor: Tre91 » 12 lut 2012, 12:10
U mnie przykładowo jest zamontowany podgrzewacz bezpośrednio na filtrze.Wygląda to mniej więcej tak:
http://images20.fotosik.pl/37/7134b5fe0ae82e40.jpg
Cel ostateczny to udowodnić wyższość komory wstępnej nad wtryskiem bezpośrednim.
-
domel-mz251
- Posty: 168
- Rejestracja: 02 sty 2012, 17:24
- Auto: VW Passat B2
- Rok produkcji: 1987
- silnik: 1.6TD 70KM
- Gadu-Gadu: 0
- Lokalizacja: Tczew
Post
autor: domel-mz251 » 12 lut 2012, 12:47
Też to trochę pomaga. Lepszy jest z audi b4 bo też ma podgrzewacz ale w podstawie filtra i przykręca się takie filtry jak my mamy - połowę tańsze (nawet więcej) niż ten z golfa2/3 z podgrzewaniem